Створено реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг
Структурним підрозділам з питань соціального захисту населення (далі - реєстратори), які забезпечують збір та узагальнення інформації у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці щодо надавачів соціальних послуг, а також надавачам соціальних послуг більше не потрібно подавати таку інформацію до Міністерства соціальної політики України.
Відтепер реєстратори з використанням програмних засобів Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) самостійно здійснюють внесення інформації про надавачів соціальних послуг до розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру.
https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html
Суб’єкт реєстрації – Топорівська територіальна громада.
Реєстратор – Опрюк Наталія Іванівна – начальник відділу соціального захисту населення Топорівської сільської ради.
Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – Опрюк Наталія Іванівна – начальник відділу соціального захисту населення Топорівської сільської ради.
Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру:
вул. Топорівська, 60, с. Топорівці Чернівецького району Чернівецької області, 60311.
Реєстратор сприятиме надавачам соціальних послуг у провадженні діяльності за умови їх відповідності критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України в 3 березня 2020 р. № 185.
Перелік документів, які мають подавати надавачі сосціальних послуг до реєстратора для внесення інформації до Реєстру визначено в Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:
- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3;
- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4;
- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:
- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
- копії посадових інструкцій працівників;
- копії особистих медичних книжок працівників;
- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другоюстатті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.